Ervaringen hotel Izgrev vanaf opening

  • evelien

    Ik ben heel benieuwd naar de eerste ervaringen in hotel Izgrev. En omdat dat andere topic zo vol geworden is, en we de berichten daar misschien over het hoofd zien, wil ik vragen om vanaf de opening (22 juli?) hier je werkelijke ervaringen te plaatsen. Als dat lukt natuurlijk met wifi enzo.

    Ook kunnen we hier misschien nog even melden wie er heen gaan, wanneer,welke leeftijden, enz. Want ook daarin ben ik het spoor bijster. Dan laten we al die onrustige en onzekere berichten achter ons in het andere Izgrev topic.

    Zelf ga ik met vriend en 2 kinderen (jongen 17 en meisje 13) van 5-19 augustus.

  • richard

    Allen,

    Wij gaan ook van 5 tot 19 augustus. Samen met mijn vrouw en 2 kids ( jongen 5 en meisje 0)

  • Esther

    Hallo allemaal,

    Wij gaan van 15 t/m 29 augustus met twee jongens van 19 en 15.

    Ik ben ook benieuwd naar de eerste echte ervaringen. Iedereen bedankt voor het reageren.

    Ik hoop dat degene die niet zijn gegaan, goede alternatieve hebben gekregen en voor degene die nog gaan, een fijn vakantie. Wellicht tot in Izgrev.

    Esther

  • Lisa

    Ik ga met mijn vriend 15 tot 26 augustus naar deze bestemming.

    We volgen al een aantal weken de berichten over het hotel op deze site.

    Hopelijk is alles nu eindelijk in orde en kan iedereen van een prachtvakantie genieten.

    We hopen snel (goede) ervaringen te lezen van de allereerste Nederlandse reizigers op deze pagina! :)

  • Hannes

    Vandaag aangekomen als eerste gasten super aardige mensen die het beste ervan maken. Hotel kent wat opstart problemen. Het grote buiten zwembad is klaar het aqua park bijna het ziet er veelbelovend uit. Ben er van overtuigd dat dit een geweldig park gaat worden als het helemaal klaar is. Haha ik hoop wel zsm :-) zodat wij er ook van kunnen genieten.

  • marry

    Wij gaan 29 juli met zijn 2en 15 dagen naar dit hotel.

    Ik heb geen internet op mijn mobiel kan dus onder tussen niks melden, maar achteraf wel natuurlijk.

  • richard

    Beste Hannes,

    Je schrijft het aqua park is bijna klaar. Bedoel je hier mee dat het nog niet open is of dat het gedeeltelijk open is? En wat denk je is het binnen 2 weken klaar of gaan ze dat niet redden?

    Groet Richard

  • evelien

    Bedankt Hannes! Zijn er naast het aquapark nog andere opstartproblemen?

    Ik hoop voor jullie dat alles snel functioneert. Veel plezier!

    Op de facebook pagina van deze man: https://www.facebook.com/artan.zhuta staan meer foto's en filmpjes, ook van het aquapark. Hij werk daar sinds mei blijkbaar en mijn zoon zei toen hij de foto's en filmpjes zag: ik snap nu wel waarom het allemaal zo lang duurt ;) Maar je ziet in elk geval ook dat ze van glijbanen afgaan, dus dat zal een heel eind zijn.

  • richard

    het ziet er inderdaad goed uit Evelien. Mijn zoon wordt al helemaal enthousiast bij het bekijken vd filmpjes ;)

  • h oosting

    Het hotel is open we zitten nu in drim en gaan vrijdag naa izgrev hotel is goed er zitten al gasten in glijbanen zijn oke alleen het piraten schip is nog niet klaar en beneden op het strand kun je nog niets kopen gisteren was er vuurwerk ivm opening