Fietsen huren bij hotel Drim,en fietsen naar Ohrid

  • de hullu

    Kan je bij hotel drim fietsen huren.

    En hoe is het om te fietsen van Struga naar Ohrid is dit vlak.En verder rond het meer

  • chmeijer@msn.com

    Hoi bij Hotel Drim zijn fietsen te huren,een stuk of 4 vrij nieuwe fietsen.

    Maar ik heb er niemand op zien rijden?

    Of deze fietsen nog in goede staat zijn ,zal je zelf te plekke moeten bekijken.(de fietsen staan bij de ingang van het hotel)

    Naar Ohrid is het redelijk vlak,ik doe namelijk aan hardlopen(ga begin september naar hotel Drim)

    Vorig jaar ook daar 12 dagen geweest.

    Maar het verkeer is een beetje zoals in Griekenland,men rijd daar niet veel op de fiets,alleen de jeugd fietst daar kleine stukjes.

    Vorig jaar wel een jong stel ontmoet,die vanaf Italie de Balkan rond aan het fietsen waren.

    Ik ga dit jaar gewoon een auto huren en zelf op onderzoek,maar ik heb alles al een beetje gezien daar.

    Wij gaan er heen,omdat het daar nog (vooral Stuga ) vrij rustig is.

    Vriendelijke groeten Cees

  • de hullu

    hallo

    Bedankt voor u reactie.

    Zullen dan wel zien,hebben in Tunesie ook eens fietsen gehuurd,daar was echt niet op te fietsen.

    We gaan voor 18 dagen ,lijkt ons wel eens leuk om rond het meer een stukje te fietsen.Als het maar vlak is.

    Maar naarOhrid kunnen we zeker wel doen.

    Wij zijn erg benieuwd naar het land.

    Gaan morgen bij iemand foto,s kijken die vorig jaar ook in hotel Drim zijn geweest.

    En verder heb ik al contact gehad met Saso voor excursies tedoen.

    En in hotel als ik maar een goed bed heb ,en het schoon is vinden wij het goed.je weet dat je daar geen luxe moet verwachten.

    Groeten Christian

  • Anke Breukel

    Kan je in Ohrid ergens een e-bike huren?

    Groetjes Anke Breukel