excursies macedonie/ohrid

  • a. schiks

    Als je in Macedonie iets van het prachtige en nog authentieke land wil zien kan ik je de gidsen Dusko en George aanbevelen, telefonisch te bereiken op nr. 00389 70 88 99 15 of 00389 78 550 156

    Zij rijden in tegenstelling met Corendon met kleine groepjes in plaats van met kuddes van 50 mensen, ze zijn veel goedkoper, ze passen zich aan aan de wensen van de groep, ze kunnen veel vertellen over Macedonie, en bieden interressante excursies.

    Maar als je zelf iets wil kan dit ook, ze bieden excursies aan, maar passen zich ook aan aan andere wensen, en ze nemen de tijd voor de mensen. Ze willen hun land laten zien en vertellen er enthousiast over.

    Het is beslist een aanrader om met hen te gaan ipv met Corendon die in hotels excursies mag aanbieden, en ze zijn telefonisch makkelijk bereikbaar. Wij hebben er veel van genoten!

  • de hullu

    Hallo

    Maar dat is waarschijnlijk ook engels talig.

  • marianne Bakker

    Ja Dusko spreekt Engels maar is goed te volgen ook als je Engels niet zo goed zou zijn.

    Zeker een aanrader

  • t.kelder

    zijn de excursies dan in de engelse taal? en wat is dan gemiddeld de prijs?

    wij gaan 30 sept. naar Ohrid

  • marianne

    Leuk om jullie ervaring te lezen met Dusko.

    Dusko is echt een hele leuke gids. Niets is hem teveel alles kan.

    Dusko is verbonden aan www.macedonie-tours.nl

  • Thea

    Ook wij zijn met Dusko meegeweest en hebben een heerlijke dag gehad met hem. Een hele vriendelijke man en niets is hem teveel.

    Tussen de middag bij zijn ouders in de bergen gegeten, heerlijk!!

    Echt een aanrader.

  • regina

    zeer goed bedankt voor de info, ik heb nu ook geboekt via corendon maar zonder de excursies heb je misschien ook een mail-adres van de reisleiders ik ga zeker je advies opvolgen

    bedankt regina

  • chmeijer@msn.com

    Er zijn ook genoeg Nederlands sprekende gidsen,

    vr gr Cees Meijer

  • Inge

    In welke plaats zit hun reisbureau?

  • Irene

    Lale tours is een Nederlands talig.