het weer in september

  • roos

    Wij gaan voor de eerste keer naar macedonie begin september, is er iemand die mij kan vertellen

    hoe het weer daar is en of er savonds sterk afkoelt/vochtig is.

  • G. Stojanovic

    Het is meestal rond 25 - 29 graden en zeer aangenam! het kan ook regenen, maar knapt meestal snel op. Het kan ook zomers uitpakken: 30-35 graden - heb ik ook eens gehad twee jaar terug. Persoonlijk vind ik mei, juni en september erg leuk om in Ohrid te zijn - het is relaxt. Een fijne vakantie toegewenst in mijn geboorteland!

    Gouden tip voor een uitstapje: ga eens zwemmen (en lunchen) in het dorpje ‘Trpejca’ (richting Sveti Naum) op ca 25 km. bij Ohrid vandaan.

  • roos

    bedankt voor je reactie, heb je misschien nog meer leuke tips om te ondernemen?

  • pijlmans

    Hoi Roos,

    Mijn vriendin komt uit MK en wij gaan er elk jaar heen.

    Bijna alles wat wij gedaan hebben kan je hier vinden: http://members.virtualtourist.com/m/6117e/25d/

    Veel plezier (wij gaan in Augustus weer!)

    Dennis

  • roos

    dennis bedankt,

    een hoop informatie daar kunnen we zeker wat mee.

    jullie ook veel plezier.

    groet,

    roos

  • Vlado

    Voor s'avonds zeker een truitje of iets anders meenemen, vooral een oranje gekleurd ;) . Mooie pagina Dennis & je bent niet de enige die weer gaat !

  • pijlmans

    Dank je wel Vlado!

    We zijn net weer terug na een fijne drie weken in Skopje, Kriva Palanka (Osogovski Monastery), Berovo, Strumica (15 Holy Martyrs Monastery) en Ohrid…Zal m'n site binnenkort weer updaten met een hoop nieuwe tips over het vaak overgeslagen oosten van Macedonie…

  • Oliver

    I was impressed with the level of detail in this article https://drainexpress.ca/why-is-my-hot-water-pipe-frozen/ . Not only did it explain the reasons why a hot water pipe can freeze, but it also provided practical solutions for dealing with the problem. I was able to successfully thaw out my pipe and prevent it from freezing again thanks to the information provided.