Ervaringen hotel Izgrev vanaf opening

  • evelien

    Corendon zegt dat het aquapark op 1 augustus echt open gaat. Hopelijk ook de buitensport dingen en andere dingen die niet af zijn.

  • richard

    Evelien,

    Dat is ook wat Corendon gisteren tegen ons zei. Ik krijg steeds meer het gevoel dat deze datum ook weer uit de lucht gegrepen is….

  • evelien

    Ja, ik ook Richard. Vandaag zei de dame dat alles klaar is. Misschien dat er nog een paar lampjes ingedraaid moeten worden, zei ze letterlijk. Toen ik de dingen noemde die hier op het forum gisteren nog genoemd zijn als onaf of niet open (buitensportfaciliteiten, aquapark, sauna, enz.) kreeg ik de indruk dat wij hier beter op de hoogte zijn dan zo'n telefoon-dame. Ze zei: Ik vertel u wat ik weet; dit is de informatie waarmee wij het moeten doen.

    We gaan het zien. We nemen maar wat extra spelletjes mee ;-)

    Mijn dochter van 13 overigens vond het idee dat jullie kinderen van 0 en 5 hebben helemaal leuk!

  • richard

    De dame die ik aan de lijn had ging het uit zoeken en belde me een kwartier later op. Ik had haar ook verteld dat er een hoop dingen nog niet af waren.

    En zij verzekerde me dat alles op 1 augustus af zou zijn. Dus toen ik zei dat het aquapark gisteren gedeeltelijk open was beaamde ze dat en zei ze dat dat klopte, omdat het nog geen 1 augustus was. Morgen maar weer is een telefoontje er aan spenderen zowel Corendon als hotel zelf.

    Wel leuk dat je dochter zo pittig reageerde.

  • Hannes

    Gister terug gekomen van vakantie, het hotel is gedeeltelijk open binnen in is de sauna klaar en het binnen zwembad. De hamam en stoombad nog niet. Een dag voordat we weggingen werden er fitnes apparaten gebracht en werkte nog niet. Het grootste probleem is buiten bijvoorbeeld; het strandje buiten het hotel er ligt nu grind en alle faciliteiten zoals op de site vermeld zijn er nog niet. Het zeer grote buiten zwembad is open. De glijbanen werden in onze tijd beperkt open gehouden en de kinderglijbanen waren helemaal nog niet open. Op onze laatste dag liep het buitenzwembad vol met buurt bewoners waarna direct de glijbanen dicht gingen. Na een kort gesprek met de eigenaar? ging er een gedeelte open voor korte tijd. Het hotel en zijn gastvrijheid daar is weinig op aan te merken dat is echt heel goed. Het ontbijt was goed te doen en elke dag kwam er wel weer iets extra bij.. Vanuit het hotel is het een stukje lopen naar de zwembaden maar dat is ook goed te doen de laatste dagen kon je ook wat te drinken bestellen. Ondanks alles opstart problemen een goede vakantie gehad de bevolking in Macedonie is gewoon weg heel aardig je wordt nergens is het stadje Struga naar binnen gelokt zoals in Turkije of Spanje.. Het is zeer goedkoop en een taxi naar Struga is 150 denar. In het stadje zijn genoeg betaal automaten. Geld opnemen kan ook in het hotel naast Izgrev waar je tevens lekker kunt eten dat hotel is wel af. Uiteraard hoop je altijd dat je krijgt wat in de brochure staat maar daar waren voor ons nog wel wat tekortkomingen.

  • Leon

    Hèhè

    Eindelijk. Alle glijbanen zijn open.

    Gelukkig voor degene die nog moeten/mogen gaan.

    Alleen spijtig voor ons. Onze vakantie zit erop en we hebben precies 1 dag kunnen genieten van de glijbanen.

    Voor degene die graag gebruik willen maken van andere facilitaire voorzieningen zoals tennisbanen, mini voetbal, (beach)volleybal, tafeltennis, biljart, aerobics, gymnastiek, gemotoriseerde watersport en waterpolo deze zijn niet aanwezig.

    Mini golf heeft betrekking op het aantal banen. Onderaan bij het strand ligt een midgetgolfbaan met 4 banen.

    Een speeltuin heb ik ook niet gezien.

    Verder is het personeel van het hotel super, ze doen er echt alles voor je om het naar je zin te maken.

  • Leon

    Oh ja, het wellness center met alle bijbehorende dingen zijn af.

  • Gon

    Wij gaan 22 aug met 2 volwassenen en dochter van 10.

    Wij gaan er maar van uit dat tegen die tijd alle puntjes op de i staan. Hou dit topic in

    de gaten.

  • richard

    Beste Leon,

    Wat spijtig dat op jullie laatste dag alle glijbanen pas open gingen. Wel goed nieuws voor ons wij vertrekken as. dinsdag. Wel erg fijn dat jij je bevindingen nog ff hier op het forum heb willen posten. Ontbijt en diner waren die wel in orde ten tijde van jullie verblijf? Hopelijk hebben jullie meer geluk bij jullie volgende vakanties.

    Groet Richard

  • Nelleke

    Wat 'n spannende berichten de laatste tijd, wel/niet open….maar nu lijkt het toch de goede kant op te gaan!

    Wel jammer dat er naast het aquapark nog verder niets klaar is om te doen. Maar goed, we zijn daar al wel blij mee natuurlijk!!

    Zijn er mensen die de ervaring van volpension hebben, wat is de kwaliteit van het eten?

    Moet je zelf handdoeken mee nemen, ik kan het niet goed terugvinden en als ze thuis kunnen blijven scheelt dat!

    Wat moet je zeker niet vergeten?

    We zijn echt benieuwd, vertrekken a.s. Dinsdag….