Hotel Granit

  • Esther

    Hallo

    Wij zijn van plan om met 2 kinderen van 16 en 12 naar hotel Granit te gaan. Is dit een goede keuze?

    Wie kan mij vertellen of het zwembad van hotel Granit in Ohrid al klaar is en uiteraard ook of het de moeite waard is.

    Ook zou ik graag willen weten of er in de buurt (directe omgeving) restaurantjes zitten. Zodat wij niet iedere keer met de taxi er op uit moeten.

    Overige informatie is ook van harte welkom

    Esther

  • pijlmans

    Hoi,

    Volgens mij zitten daar niet echt veel restaurantjes (if any!). De meeste restaurants vind je in het centrum van Ohrid en daar zit je wel een stukje vanaf.

    Voor overige informatie kan je een kijkje nemen op wat paginas die ik gemaakt het over Ohrid en Macedonie: http://members.virtualtourist.com/pijlmans

    Groeten,

    Dennis

  • Char

    Beste esther,

    Wij gaan van de zomer ook naar hotel Granit, we hebben zowel met de reisorganisatie als met de hotel gebeld of het zwembad klaar zal zijn!!! Beide zeggen dat de zwembad voor de zomer wordt geopend, afwachten maar maar wat voor een zwembad het wordt is bij mij niet bekend dus superspannend voor de kids ( 6 en 9 jaar).

    En met een taxi naar het centrum om wat te gaan eten schijnt mega goedkoop te zijn.

  • Esther

    Hoi Dennis,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik heb je site uitgebreid bezocht en hier aardig wat informatie uitgehaald. Erg interessant.

    Wij hebben hotel Granit inmiddels geboekt en hebben er erg veel zin in.

    Esther

  • Esther

    Hoi Char,

    Wij hebben inmiddels ook hotel Granit geboekt en volgens de manager was het zwembad begin mei klaar.

    Of dit idd zo zal zijn is afwachten. Ben ook benieuwd hoe het er uit gaat zien (de manager had belooft tegen die tijd fotos te sturen) en anders moeten we ons vermaken met het mooie meer.

    Ook geen probleem denk ik.

    Wij hebben er zin in en misschien komen we elkaar wel tegen.

    Groetjes Esther

  • pijlmans

    Mocht je nog meer info willen, koop dan de Bradt guide Macedonia van Thammy Evans…Daar staat echt alles in!

    Groeten,

    Dennis

  • Char

    Hoi esther,

    Nou wij zijn ook benieuwd naar het zwembad mocht je nog foto's doorgestuurd krijgen wil je het me laten weten.

    Wij gaan van 16 juli tot 30 juli en jullie!!!

    Nou misschien tot in de zon

    groetjes Charmaine

  • Esther

    Hoi Charmaine,

    Wij gaan van 6 juli tot 20 juli dus de laatste dagen komen we elkaar misschien wel tegen.

    Ik ben erg benieuwd wat deze vakantie ons gaat brengen toch wel weer een uitdaging naar dit land.

    Vorig jaar zijn we met de auto naar Zweden geweest en de keer daarvoor met de auto naar Kroatie dus dit is weer net iets anders.

    We hebben er erg veel zin in en ik ga ervan uit dat we straks lekker in het kunnen zonnetje liggen.

    Als ik de foto's krijg dan meld ik me hier nog wel even om ze naar jou door te sturen.

    Groetjes Esther

  • Esther

    Hallo,

    Er staat een foto van het nieuwe zwembad op de facebook pagina van hotel Granit-Ohrid. Ziet er netjes uit.

    Groetjes Esther

  • Charmaine

    Hoi esther,

    Ja het zwembad is klaar en idd ziet er netjes uit dus de kids kunnen lekker zwemmen ( nou ja ook in het meer)

    Maar wel al helemaal blij.

    Zie jullie met de zon in hotel Granit bedankt voor het doorgeven

    groetjes Charmaine